Author Topic: Gila Gitar!!  (Read 17454 times)

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Offline abe77

  • Verified Member
  • Sr. Member
  • ****
  • Posts: 260
  • Cookie Points +0/-0
  • Gender: Male
  • Handicap: 0 (Golf Pro)
Re: Gila Gitar!!
« Reply #105 on: September 26, 2011, 11:19:58 AM »
fuuhyooo TeeOff...

lu layan pilgrims gak ka?....

mari jamming mengembalikan jaman2 underground 90an....

wakakakaka............

Offline budusiam

  • Verified Member
  • Sr. Member
  • ****
  • Posts: 259
  • Cookie Points +0/-0
  • Gender: Male
  • Handicap: 18
Re: Gila Gitar!!
« Reply #106 on: December 23, 2011, 09:55:19 AM »
dah banyak mukasurat nih!!!....so bila mau jadi nih...hehehe

Offline mrfeelgood

  • ADMINISTRATOR
  • Founder
  • *********
  • Posts: 9719
  • Cookie Points +1/-0
  • Gender: Male
  • ITS NOT HOW YOU DRIVE, ITS HOW YOU ARRIVE!!!
    • KakiGolf
  • Club: Kelab KakiGolf
  • Handicap: 17
Re: Gila Gitar!!
« Reply #107 on: December 23, 2011, 11:09:42 PM »
dah banyak mukasurat nih!!!....so bila mau jadi nih...hehehe

Jadi .. jgn tak jadi ... set je date ..pastu postkan kat sini ... tgk apa jadik!!!

Offline joesatriani

  • Newbie
  • Posts: 4
  • Cookie Points +0/-0
  • Gender: Male
  • Handicap: 14
Re: Gila Gitar!!
« Reply #108 on: January 11, 2012, 08:12:22 PM »
dah banyak mukasurat nih!!!....so bila mau jadi nih...hehehe

betul gak tu!... byk dah muka surat, tapi tak on, on gak kat green!  ;)
�An interesting thing about golf is that no matter how badly you play, it is always possible to get worse�

Offline budusiam

  • Verified Member
  • Sr. Member
  • ****
  • Posts: 259
  • Cookie Points +0/-0
  • Gender: Male
  • Handicap: 18
Re: Gila Gitar!!
« Reply #109 on: January 16, 2012, 09:33:00 AM »
sebelum kita kasi jadi....kita kasi intro dulu sapa main apa dan sebagainya...baru leh arange position hehehe.....

biar lah sya yg mulakan

1.budusiam - drummer/rythm (mau vokal pun boleh, bukan sekadar rupa kekeke)
2.
3.
4.

kasi sambung.....

kalo sudah ada listing baru senang mau arange lagu

Offline shah7710

  • Verified Member
  • Hero Member
  • ****
  • Posts: 643
  • Cookie Points +0/-0
  • Gender: Male
  • Club: Kelabu Malami
  • Handicap: 24
Re: Gila Gitar!!
« Reply #110 on: January 16, 2012, 01:12:32 PM »
sebelum kita kasi jadi....kita kasi intro dulu sapa main apa dan sebagainya...baru leh arange position hehehe.....

biar lah sya yg mulakan

1.budusiam - drummer/rythm (mau vokal pun boleh, bukan sekadar rupa kekeke)
2. shah7710 - suara rock keras (metallica, search, kamikaze, amok)..men rhythm guitar pun ok tp kena praktis blk
3.
4.

kasi sambung.....

kalo sudah ada listing baru senang mau arange lagu
Bila la nak bagus nie..

Offline mrfeelgood

  • ADMINISTRATOR
  • Founder
  • *********
  • Posts: 9719
  • Cookie Points +1/-0
  • Gender: Male
  • ITS NOT HOW YOU DRIVE, ITS HOW YOU ARRIVE!!!
    • KakiGolf
  • Club: Kelab KakiGolf
  • Handicap: 17
Re: Gila Gitar!!
« Reply #111 on: January 17, 2012, 06:56:47 PM »
sebelum kita kasi jadi....kita kasi intro dulu sapa main apa dan sebagainya...baru leh arange position hehehe.....

biar lah sya yg mulakan

1. budusiam - drummer/rythm (mau vokal pun boleh, bukan sekadar rupa kekeke)
2. shah7710 - suara rock keras (metallica, search, kamikaze, amok)..men rhythm guitar pun ok tp kena praktis blk
3. tukang sibuk ....
4.

kasi sambung.....

kalo sudah ada listing baru senang mau arange lagu