Nak tenye cikit:
1. Utk sape yg nak byr RM250 kat Monty, seelok2nye jumpe kat mane? terrace, registration counter, locker room, caddy room? Pukul berape? Senang nak bajet utk dtg awal buat bayaran.
2. Tshirt yg diberi nanti kene pki time tournament atau boleh simpan & pakai baju sendiri petang 2?
3. Nanti flight arrangement ikut list dlm forum ni atau ade list baru bila kat sana? Susun ikut handicap (ikut kategori) atau campur sekali je?
4. Saje tanye, kalau nama yg dah withdraw utk tournament ni, nape x je buang name 2 terus dlm list td? Senang nak kire and x sakit mate cikit tgk? (Jgn marah je Mr MFG, saje je cucuk2 gune 'taji' ayam)
Thank you! 
Anda di maafkan sbb 1st time join, kalau kali kedua tanya, lain dah jadi jawapan saya..
1. Counter bayaran disediakan esok! Segala makluman akan diupdate setelah saya sediakan flight list nanti. Flight saya tak boleh nak finalise lagi disebabkan nama bertukar-tukar sehinggalah sekarang niii.
2. T-shirt pakai time amik group foto sbb insyAllah akan keluar di keratan akhbar2 tempatan. Pastu ikut suka nak pakai ke tak time tournament, tp sebaik2nya pakailah kalau nak jaga hati saya!
3. Flight akan keluar, slalunya mlm seblom hari kejadian.. Knapa mlm seblom? Sbb saya malas nak layan permintaan tukar2 flight.
4. Nama2 yg OB saya tak keluarkan sbb: 1. Ni system saya nak keep track of registration 2. Nama dipamirkan agar semua dpt lihat...transparent mah! 3. Hang takyah fening2 sbb final list akan dikeluarkan mlm ni!
Sekian, terima kasih!